De persoonlijke leerdoelen waar je aan wilt gaan werken zijn nog niet tijdsgebonden en geven nog niet weer welke middelen je gaat inzetten.
Eerste competentie
Door ze uit te zetten in de tijd en te koppelen aan deadlines en in te zetten middelen (wanneer wil ik deze competentie bezitten). ontstaat een activiteiten plan.
Stappen:
Na iedere
presentatie zal ik aan de studenten en docenten om feedback vragen. Verder zal
ik deze feedback gaan gebruiken om mezelf te kunnen verbeteren.
Tweede competentie
Verder wil ik beter zicht krijgen op de vormgeving van verschillende producten.
Formuleer
welke activiteiten je moet ondernemen om je leerdoel te bereiken.
Zoveel
mogelijk presenteren.
Vragen om
feedback aan studenten.
Vragen om
feedback van docenten.
Veel
oefenen.
Agendeer
wanneer bepaalde activiteiten gegeven worden (les, college, workshop etc).
Wanneer we
een presentatie moeten geven ga ik proberen om steeds beter te presenteren.
Verder zal ik vooral op school proberen te oefenen.
Plan alle
activiteiten in de tijd, die je moet ondernemen om aan de geagendeerde
activiteit deel te nemen.
Tijdens de
lessen zal ik me op deze activiteiten gaan richten.
Bouw
controle momenten in om te toetsen waar je staat. Dit kun je eventueel samen
met je begeleider afstemmen.
Tweede competentie
Verder wil ik beter zicht krijgen op de vormgeving van verschillende producten.
Formuleer welke activiteiten je moet ondernemen om je leerdoel te bereiken.
Zoveel mogelijk producten analyseren.
Gedurende de les vormtaal goed meedoen en de opdracht uitvoeren.
Agendeer wanneer bepaalde activiteiten gegeven worden (les, college, workshop etc).
Gedurende de lessen vormtaal zal ik zeer aandachtig naar verschillende vormen gaan kijken. Verder zal ik beter gaan kijken naar verschillende producten op de vormgeving.
Plan alle activiteiten in de tijd, die je moet ondernemen om aan de geagendeerde activiteit deel te nemen.
Tijdens de lessen zal ik me op deze activiteiten gaan richten.
Bouw controle momenten in om te toetsen waar je staat. Dit kun je eventueel samen met je begeleider afstemmen.
Aan het eind van deze periode zal ik gaan kijken hoe ik mezelf op dit gebied heb ontwikkeld. Verder zal ik gaan kijken naar mijn eigen ervaringen. Ook zal ik de docent meerdere malen vragen wat hij ervan vindt.
De volgend activiteiten zal ik in het volgende blok gaan ondernemen:
De volgend activiteiten zal ik in het volgende blok gaan ondernemen:
- Ik wil leren mijn lasvaardigheden verbeteren dit zal ik daarom gaan oefenen zowel op school als thuis.
- Mijn tekenvaardigheden blijven verbeteren door dit vooral veel te oefenen tijdens de les of thuis,
- Zoveel mogelijk blijven presenteren om zo mijn vaardigheden te verbeteren.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten